Przekierowywanie (redirect) portow DSL i SDI

Wiktor R. Braun security w convector.com.pl
Śro, 1 Paź 2003, 12:03:16 CEST

Maciej Krzyzanowski napisał(a):

> ja mam tak:
> iptables -A PREROUTING -t nat -p tcp -d $IP_SDI --dport 21000 -j DNAT --to 192.168.1.14:22
>
> i mi dziala ;-)

Owszem, działa... ale jak ustawię łącze TYLKO przez SDI, tylko że mam dwa
łącza: DSL i SDI. Routing mam ustawiony podobnie jak w przykładzie z posta:
2003-09-26 10:04, Temat: Re: 2xDSL [gotowiec]

--
Pozdrawiam, Wiktor R. Braun