drukarka USB

Krystian T krystian w tomczyk.civ.pl
Śro, 1 Paź 2003, 21:55:19 CEST

W liście z pią, 26-09-2003, godz. 20:34, Falkon pisze:
> Witam!!!
>
> /proc/bus/usb/drivers
>          usbdevfs
>          hub
>   0- 15: usblp
>
> W sumie po dołożeniu wcześniej wspominanych modułów oraz zamontawaniu /proc/bus/usb
> Podczas dodawania drukarki w menadżerze KDE na liście do wyboru lokalnego portu pojawiła się ta drukarka.
> Lecz po dodaniu wciąż nie chce drukować i cały czas milczy.
> Natomiast przy stanie drukarki po próbie wysłania strony testowej pojawia się: "Media tray empty!"
> [...]
Ja mam hp 3320 na usb i działa
W /etc/modules ładuję moduł printer
w /etc/modules.conf mam alias usb-controller usb-uhci

rpm -qa cups* foomatic*
cups-lib-1.1.19-3
cups-1.1.19-3
libgnomecups-0.1.6-1
cups-clients-1.1.19-3
cups-image-lib-1.1.19-3
cups-filter-foomatic-3.0.0-0.1
foomatic-filters-3.0.0-0.1

# more /etc/cups/printers.conf
# Printer configuration file for CUPS v1.1.19
# Written by cupsd on śro 30 lip 2003 23:55:01 CEST
</Printer>
<DefaultPrinter HP_DJ_3320>
Info HP DeskJet 3320
Location
DeviceURI usb://hp/deskjet%203320
State Idle
Accepting Yes
JobSheets none none
QuotaPeriod 0
PageLimit 0
KLimit 0
</Printer>

W katalogu /etc/cups/ppd mam ppd do mojej drukarki.
Konfiguracje robiłem przez
Nie pamiętam jak robiłem to za pierwszym razem :( jakoś wyklikałem
(chyba w menedżerze w KDE), a ostatnio (po instalacji od nowa)
skopiowałem pliki konfiguracyjne z zachowanego /etc, w każdym bądź razie
wchodząc w ustawienia drukarki przez http://localhost:631 mam
"device:AppSocket/HP JetDirect"
Może to coś pomoże.
Krystian T