PLD w DistroWatch

Jarek Poplawski domat w klub.chip.pl
Czw, 2 Paź 2003, 09:48:03 CEST

Czy jeszcze kogoś smuci mizerna pozycja PLD w statystykach
www.distrowatch.com?
..."developed in Poland by Polish developers"...
To trochę zobowiązuje.
Nie chodzi mi o jakieś sztuczne akcje.
Jeśli każdy z użytkowników tej listy zajrzy tam co drugi dzień,
to może nie powstanie kolejny Polish joke.

Czy ktoś z PLD próbował kontaktów z autorem tej witryny?
Czy to bardzo duży problem, aby uzupełnić tam informację o
wersji 2.0 dev ac i ewentualnie aktualizować raz na miesiąc?

Czy tylko ja mam problemy z wyszukiwaniem w listach na stronie
http://lists.pld-linux.org? Wpisuję przy pld-users-pl
"distrowatch" (bez ""), naciskam search i brak wyników.
Wpisuję "PLD", "pld" i też nic (ale "cieciwa" znalazł).
Czy potrzebna jest tu jakaś sztuczka?

Pozdrawiam,
Jarek Popławski