PLD w DistroWatch

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 2 Paź 2003, 20:05:33 CEST

Dnia czw 2. października 2003 09:48, Jarek Poplawski napisał:
> Czy jeszcze kogoś smuci mizerna pozycja PLD w statystykach
> www.distrowatch.com?
Mnie nie. Myślę, że statystyka jest obiektywna ;-)
[...]
> Czy tylko ja mam problemy z wyszukiwaniem w listach na stronie
> http://lists.pld-linux.org? Wpisuję przy pld-users-pl
> "distrowatch" (bez ""), naciskam search i brak wyników.
> Wpisuję "PLD", "pld" i też nic (ale "cieciwa" znalazł).
> Czy potrzebna jest tu jakaś sztuczka?

I nie ma najnowszych postów i w ogóle ciężko tam o sensowne wyniki przy
bardziej złożonych zapytaniach. Kiedyś pisałem do Łukasza Trąbińskiego
(admina news.pld-linux.org, wtedy jeszcze news.pld.org.pl), czy mógłby
uzupełnić spoola inn'a o najstarsze posty i bym ja mógł zgłosić requesta do
Google groups - on nie posiada pełnego archiwum, ale się zgadzał. Pisałem też
do Sergiusza Pawłowicza (zarządza lists.pld-linux.org) - on chyba ma archiwa,
ale jest przeciwny Googlom. W międzyczasie, nastąpiła zmiana domeny z
pld.org.pl na pld-linux.org . Drugi raz tematu nie chce mi sie poruszać ...

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.