Ra + 2.4.20-9 Cieciwy + 8139too (insmod failed)

Czw, 2 Paź 2003, 22:43:00 CEST

Osóbka znana jako Jacek Rzęsista, wystukała:

> Faktycznie nie ma - zapomniałem na śmierć ... Ale jest jeszcze takie
> zwierzę jak 8139cp :)

Hmm, nie próbowałem (na 2.2 i 2.4 bez problemów używałem zawsze *too), ale
poczekam na relację autora wątku :)
Swoją drogą modinfo jakoś mi nie rozjaśniło czemu są takie dwa moduły :(

pozdrawiam