drukarka USB

Falkon falkon5 w go2.pl
Pią, 3 Paź 2003, 01:24:15 CEST

Już mi się ją udało uruchomić.
Na koniec brakowało mi jednego pakietu. :-))

> Nie pamiętam jak robiłem to za pierwszym razem :( jakoś wyklikałem
> (chyba w menedżerze w KDE), a ostatnio (po instalacji od nowa)
> skopiowałem pliki konfiguracyjne z zachowanego /etc, w każdym bądź razie
> wchodząc w ustawienia drukarki przez http://localhost:631 mam
> "device:AppSocket/HP JetDirect"
> Może to coś pomoże.

U mnie jest ustawione na USB#1 i na tym chodzi.
Przez pewien czas(już nie wiem co zmieniłem w między czasie) przy dodawaniu drukarki przez KDE sam ją wykrywał na usb i nawet podawał jej model. :-)) Teraz o dziwo tak się nie dzieje(dokładnie tego nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że chodzi o to czy drukarka jest włączona w momencie ładowania modułów ??), ale drukarka chodzi.
Pozdrawiam
	Mariusz Goch

| Falkon - falkon w spacja.com      |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |