Re:[EOT;długie] Ra + 2.4.20-9 Cieciwy + 8139too (insmod failed)

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 3 Paź 2003, 14:37:13 CEST

On Fri, 3 Oct 2003, Adam Jurkiewicz wrote:
> Dnia czw 2. października 2003 15:55, Adam Jurkiewicz napisał:
> OK, więc, aby zamknąć wątek, odpowiadam wszystkim zainteresowanym.
> 3. Jest już oczywiście wszystko działające, ACPI oraz IOAPIC jest OK.
> Moje wcześniejsze problemy z niewyłączaniem się płyty (halt) też już
> nieaktualne. Wszystko wyłącza się prawidłowo i nie muszę odcinać zasilania z
> UPS'a, aby wyłączyć z prądu komputer.

Ja mam odwrotnie. Na kernelu-2.4.20-9 ładowałem moduł 'ospm_sytem'
i komputer (PIIIx450MHz ) się wyłączał. Teraz brak takowego modułu
i po shutdown -h now trzeba interwencji 'ręcznej'.
Co jest zamiast 'ospm_system'???
Druga sprawa to ostrzegam przed przejściem z 2.4.20-9 na 2.4.22-1
jeśli się ma root'a na reiserfs. Nowy kernel coś tam chce zapisać
w jurnal'u reiserfs'a i montowanie kończy się 'panic kernel'.
Wystarczy taki dysk raz podmontowć 'gdzieś' na kernelu 2.4.22-1
i problem znika.
pzdr
Stacho Pal