[EOT;długie] Ra + 2.4.20-9 Cieciwy + 8139too (insmod failed)

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Sob, 4 Paź 2003, 08:43:52 CEST

Dnia pią 3. października 2003 14:37, Stacho Pal napisał:
> Druga sprawa to ostrzegam przed przejściem z 2.4.20-9 na 2.4.22-1
> jeśli się ma root'a na reiserfs. Nowy kernel coś tam chce zapisać
Oj, muszę się poprawić , bo poprzednią odpowiedź napisałem zgłowy
i jak widać nadmiar obowiązków nie służy za dobrze .....
Ja na / mam teraz ext2 .... reisera wywalić musiałem ...
bo jeszcze się nie nauczyłem dobrze robić geninitrd ...
aj, chyba do przedszkola muszę iść zamiast do pracy :-)

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej