sprawdzanie bledow

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 5 Paź 2003, 00:05:03 CEST

Użytkownik Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> Thx za wyjaśnienia. Dziwne w takim razie to ext3.
>
> pozdrawiam
Pewnie było normalne, a ja niedokształcony nie wszystko ustawiłem jak
trzeba.
System też ciągły eksperyment - niemniej, odnotowałem takie cuda i ext3
obrzydzać nie próbuję, ale sam z siebie nie polecam.
Jest sprawdzony (przez innych :)) i dość stabilny - jeśli ktoś chce, nie
będę mu odradzał, a z xfs mam właściwie tylko dobre doświadczenia, więc
to mogę określić jako dobry wybór (udało mi się np. odzyskać przypadkowo
skasowaną partycję systemową - kilka pakietów wymagało reinstalacji, ale
system się podnosił).
To się nagadałem - Pozdrawiam

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org