wielkosc pliku, tar

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Nie, 5 Paź 2003, 01:00:12 CEST

Dnia Sun, Oct 05, 2003 at 12:43:24AM +0200, Maciej Krzyzanowski napisał(a):
> 2003-10-05 napisal(a) Pan(i)
>
> dodatkowa informacja, jak z roota tworze to archiwum to tez tak jest
> (nie przez su, tylko bezposrednio z root)

To może bardzo słaba porada, ale chcę pomóc więc radzę :).
Możliwe, że nie wystarczy wylogować się i ponownie zalogować. Może
przynajmniej trzeba zmienić runlevel: # init 1 a nastęnie wrócić na #
init 3.
Jeśli nie pomogłem, to trudno :(.