synchronizacja czasu

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 5 Paź 2003, 03:01:53 CEST

On Sunday 05 of October 2003 02:52, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Mam router na starym gracie, któremu bios trzeba wczytywać z dyskietek
> (tzn. narzędzia konfiguracyjne).
> Chciałbym, żeby po restarcie ustawiał sobie czas według jakiegoś serwera
> w internecie.
> Pomóżcie głupiemu i podpowiedzcie, czym to się robi?

pakiet ntp

crontab -e

*/3 * * * * /usr/sbin/ntpdate -b -s vega.cbk.poznan.pl dns.atman.pl
korweta.task.gda.pl ibs2.ibspan.waw.pl swisstime.ethz.ch clock.psu.edu
bernina.ethz.ch time.nrc.ca slug.ctv.es castor.riviera.pw.edu.pl

część serwerów jest zapewne nieaktualna. stan na 2001r.

przy starcie możesz to wpisać do /etc/rc.d/rc.local (bez tych gwiazdek of cos)

--
	Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer