synchronizacja czasu

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Nie, 5 Paź 2003, 08:48:53 CEST

On Sun, 5 Oct 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Mam router na starym gracie, któremu bios trzeba wczytywać z dyskietek
> (tzn. narzędzia konfiguracyjne).
> Chciałbym, żeby po restarcie ustawiał sobie czas według jakiegoś serwera
> w internecie.
> Pomóżcie głupiemu i podpowiedzcie, czym to się robi?

rdate

rdate jest programem który odczytuje datę i godzinę z innej maszyny w
sieci. Jeżeli jest uruchamiany jako root może także służyć do
synchronizacji lokalnego czasu względem innego komputera w sieci. Nie
jest zbyt dokładny i jeżeli milisekundy mają dla nas znaczenie należy
użyć ntpd.

--
Kermit