synchronizacja czasu

Nie, 5 Paź 2003, 13:15:01 CEST

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:
> Mam router na starym gracie, któremu bios trzeba wczytywać z dyskietek
> (tzn. narzędzia konfiguracyjne).
> Chciałbym, żeby po restarcie ustawiał sobie czas według jakiegoś serwera
> w internecie.
> Pomóżcie głupiemu i podpowiedzcie, czym to się robi?

Ktoś już sugerował użycie rdate, więc dodam tylko, że jest bodaj w
ra-general: rdate-1.3-7

po zainstalowaniu zerknij tu:
[adas w dom adas]$ cat /etc/sysconfig/rdate
# Do you want to set data from remote server at all?
SET_TIME="yes"

# Do you want to sync hardware clock with system time?
SYNC_HWCLOCK="yes"

# From which server?
RDATE_SERVERS="ntp.task.gda.pl"

Ma odpowiedni plik dla crona i startuje z /etc/rc.d/init.d/rdate

pozdrawiam