slapper jak sie go pozbyc

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Nie, 5 Paź 2003, 14:31:12 CEST

Witam
chkrootkit wyslal mi takie cos

Generated with: chkrootkit version 0.39
Checking `slapper'... Warning: Possible Slapper Worm installed

Poszukalem w goglach i znalazlem ze to worm ktory ma cos wspolnego z
openssl i powinienem zrobic upgrade do wersji >  0.9.6e
sprawdzilem i mam wersje nowsza wiec chyba jestem bezpieczny:) tylko
nei wiem teraz jak pozbyc sie tego paskudztwa

#rpm -q openssl
openssl-0.9.6k-1
os PLD ra upgredowany z general i security

odpalilem jeszcze z palca
# /usr/bin/chkrootkit
Checking `slapper'... not infected
to ja juz nie rozumiem moze ktos mi wyjasni bede bardzo wdzieczny
aha przy okazji chkrootkit wywala mi cosik takiego

/usr/bin/strings: chfn: Nie ma takiego pliku ani katalogu
/usr/bin/strings: chsh: Nie ma takiego pliku ani katalogu

nie wiem zabardzo o co chodzi

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                       wozny99 w poczta.onet.pl