PLD 1.0/1.1

Pawel Szopinski pawelsz-lists w datatech.pl
Nie, 5 Paź 2003, 15:35:31 CEST

Witam,

Paweł Gołaszewski napisał(a):
> Niestety, brak czasu na dokończenie :(
> Może niedługo...

czyli to juz oficialne? Mam rozumiec ze na chwile obecna jest oficialne
PLD 1.0 Ra oraz 1.1 Ra Reloaded, ktore instaluje sie podmieniajac source w
poldku i dokonujac aktualizacji systemu postawionego z 1.0? Glosy mnie
doszy rowniez nt. Ac. Ja naprawde nic nie wiem, na IRC nie wchodze, na
stronie nic nie ma, z list sie ostatnio tez wypisalem.

Pozdr.

--
Paweł Szopiński p.szopinski w datatech.pl (ISO-8859-2)
Datatech - Kłopot z komputerem? Siecią? Masz firmę?