devfs

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 7 Paź 2003, 09:27:13 CEST

On Mon, Oct 06, 2003 at 11:32:04PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie przechodź na devfs - wraz z 2.6 znowu będziesz musiał z devfs
> schodzić. Nie warto po prostu.

A masz jakąś inną propozycję rozwiązania problemu "ciekawe pod jaką
nazwą dzisiaj jest mój dysk SCSI"? Albo "do cdromów chcę mieć takie
uprawnienia, a do dysków i partycji inne, nie ważne gdzie co jest
włączone". Dla mnie devfs bardzo dobrze się sprawdza i naprawdę nie
chiałbym z niego rezygnować. Jeżeli ma go nie być w _naszym_ 2.6,
dlatego że komuś w PLD to się nie podoba, to jestem przeciw.
Jeżeli będzie wyrzucony z oficjalnego 2.6, to trudno.

Pozdrowienia,
	Jacek