Ra-2.4.22-1.i686

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 6 Paź 2003, 10:19:16 CEST

On Sun, 5 Oct 2003, Jacek Osiecki wrote:

> Wyglada na to ze po prostu zwalona jest obsluga reisera.
> Reiser wbity na stale do kernela, przy starcie system wywala sie od razu
> przy probie mountowania root fs.

Po wielu próbach wyszło na to, że gdy wywalić "Reiserfs extended
attributes".

Tak przy okazji, na ftp://ftp.apollo.net.pl/pub/linux/PLD/Ra-2.4.22-1.i686/
są pakiety tylko dla i686... Gdzie można dostać SRPMS? Tzn. źródła są z
nesta czy tez z jakiegoś innego miejsca?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl