PLD w DistroWatch

Jarek Poplawski domat w klub.chip.pl
Pon, 6 Paź 2003, 12:11:43 CEST

On Sun, Oct 05, 2003 at 09:25:50PM +0200, Tomasz Wittner wrote:
> O! I PLD zajmuje 98, 99 miejsce na 100. To mi się podoba, chociaż lepsze
> byłoby setne. I piszę serio - kto Ci zwróci uwagę na dystrybucje ze środka
> rankingu - wszyscy patrzą na top, a część, z ciekawości, na koniec. I z tej
> ciekawości może ktoś się zainteresuje. Uprasza się o nie klikanie na PLD na
> distrowatchu ;-).
> --

W takim razie proponuję zmienić nazwę na Eagle Linux na cześć
słynnego skoczka narciarskiego.

A teraz piszę serio:

Zobaczyłem cyferki przy 2.0dev ac!!! Nie wiem, czy to przypadkowa
zbieżność, czy też "Ktoś u Góry" wzruszył się moim listem.
Wielkie dzięki dla anonimowego autora! Tym bardziej, że
cyferki PLD są OK i nie ustępują "innym cyferkom", a nawet je
przewyższają. No i PLD odbiło od dna (w statystykach - bez
obrazy), na razie minimalnie, ale dobre i to.

Z tego szczęścia podzielę się jeszcze jedną wątpliwością.
Czy obecna charakterystyka PLD nie wprowadza w błąd?
"PLD is a linux based distribution for your computer. ..."
Może lepiej byłoby przyznać się do gorzkiej prawdy np. coś
w rodzaju:

"PLD is a linux based distribution for your server. It is aimed
to be secure and stable. PLD supports many advanced network
features like iproute2, IPv6, IPsec. It lacks configurators and
creators so is not recommended for beginners. PLD is developer
friendly - there are many compilers, development tools and
also packages suitable for desktop. The distribution is being
developed in Poland but we would like users from around the world
to use it. PLD Linux supports English language, only documentation
is not completed yet."

Pozdrawiam,
Jarek Popławski