jak zainstalować base ac

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 6 Paź 2003, 13:14:43 CEST

W liście z nie, 05-10-2003, godz. 16:39, Michal Chruszcz pisze:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Sunday 05 of
> October 2003 15:38, Wieslaw Kierbedz typed:

> A potem ludzie myślą, że już jest nowe PLD... A za pół roku, jak faktycznie
> wyjdzie Ac, to wszyscy pomyślą, że to PLD 3 i dogoniliśmy debiana.

Moze uscicslijmy, ROBI SIE.

w katalogu /dists/ac/.... pojawiaja sie powoli pakiety.
To dziala, ale to jest jesszcze wstepne alfa mozna powiedziec.
Takie duzo przed RC1. Jak bedzie cos co bedzie mozna nazwac RC1 to sie
oglosi. Jednak jesli ktos chce sie pobawic, miec przedsmak tego co go
czeka, serdecznie zapraszamy. ak mi sie uda do koncz wszystko
przebudowac to sie do koncza przesiade, ale jest jeszcze troche
problemow, ale niedlugo .... czemu nie.
Tak naprawde ciagle brakuje ludzi ktorzy testowali by to co sie wykluwa.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>