jak zainstalować base ac

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 6 Paź 2003, 20:26:14 CEST

W liście z pon, 06-10-2003, godz. 17:02, Witold Krecicki pisze:

> Co w tym niebezpiecznego? uzywam aktualnie 3 czy 4 takich systemow,
> bezproblemowo

Ja tez. Ale po czyms takim na liscie zaczna sie pojwaiac listy typu.

Mam dystrybucje PLD nest i nie dziala mi ...., do dupy to PLD.
Nest jest raczej dla developerow.
Zainstaluj sobie RA z gnime i KDE potem zrob distupgrade z nest-testa,
zobaczymy czy wszystko bedzie Ci dzialac.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>