Dodatkowe klawisze w klawiaturach

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Wto, 7 Paź 2003, 00:36:32 CEST

On Monday 06 of October 2003 23:34, ZyTeK wrote:

> Kupiłem sobie dzisiaj nową klawiaturę (czarną! w starej było za dużo
> jedzenia w środku..;>) i ona ma takie 3 dodatkowe klawisze (Klawa
> Mediatecha, MT135K chyba) oznaczone "Internet, calculator, e-mail" czy
> jakoś tak, nevermind, chodzi mi o to, czy da się je jakoś podbindować pod
> np. Konquerora, KMaila itd. w Xach/KDE.

Da się, trzeba wyczaić poprzez xev numer klawisza i zmienić keymapę xkbd, ale
te pliki to rzeźnia, chyba, że sie komuś nudzi, to samo chciałem zrobić dla
logitechowej klawiatury z kilkoma klawiszami, po podbindowaniu jednego dałem
sobie spokój.

--
	Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer