jabberd2 i kompilacja

grzes grzespt w pf.pl
Wto, 7 Paź 2003, 00:57:23 CEST

Tyle dostaję jako komunikat.

You should update your `aclocal.m4' by running aclocal.
+ aclocal
aclocal: configure.in: 37: macro `AM_ICONV' not found in library
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.35602 (%build)

Może mi ktoś pomóc, bo zdawało mi się, że miało działać?

P.S. Jak mię ktoś naprostuje, że nie to też dobrze...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |