Dodatkowe klawisze w klawiaturach

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 7 Paź 2003, 13:00:17 CEST

Dnia 2003.10.06 23:34, ZyTeK napisał(a):
> Hejka:)
>
> Kupiłem sobie dzisiaj nową klawiaturę (czarną! w starej było za dużo
> jedzenia w środku..;>) i ona ma takie 3 dodatkowe klawisze (Klawa
> Mediatecha, MT135K chyba) oznaczone "Internet, calculator, e-mail"
> czy
>
> jakoś tak, nevermind, chodzi mi o to, czy da się je jakoś podbindować
> pod
> np. Konquerora, KMaila itd. w Xach/KDE.
>
> W sumie nigdy nie lubiłem takich bajerów i jestem zwolennikiem
> najprostszych
> [...]

[aflinta w warp aflinta]$ rpm -qi acme
Name        : acme                         Relocations: (not
relocateable)
Version     : 2.4.0                             Vendor: (none)
Release     : 1                             Build Date: śro 10 wrz 2003
16:25:17 CEST
Install Date: śro 10 wrz 2003 16:25:56 CEST      Build Host: warp
Group       : X11/Aplikacje                 Source RPM: acme-2.4.0-1.
src.rpm
Size        : 875371                           License: GPL
Signature   : (none)
URL         : http://www.hadess.net/misc-code.php3
Summary     : ACME - demon Wszechstronnej Klawiatury
Description :
ACME to małe narzędzie GNOME wykorzystujące klawisze "multimedialne"
obecne w większości laptopów i klawiatur "internetowych": głośność,
jasność, zasilanie, wysuwanie płytki, strona domowa, wyszukiwanie,
poczta, usypianie, wygaszacz ekranu, finanse i pomoc.

				Artur