raw socket

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Śro, 8 Paź 2003, 21:17:10 CEST

10/08/2003 09:04 PM, Adam Gapiński wrotek:
> Osóbka znana jako Adam Skowroński, wystukała:

> poldek> upgrade --reinstall *

No zobacz. A ja probowalem `install --reinstall *` ale to bylo za duzo
na moje potrzeby.
Ech, glupi to sie dwa razy narobi :(
Dzieki

Adam
--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoją złożonością i skutecznością w
działaniach naprawczych są najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania