jabber 2.0

grzes grzespt w pf.pl
Czw, 9 Paź 2003, 09:05:39 CEST

Dnia czwartek 09 październik 2003 08:16, grzes napisał:

> [...]

Tutaj coś źle zrozumiałem i zamieszałem.
Wydawało mi się, że jabberd potrzebuje jabberd14.
Trzeba wszystko dwa razy czytać... chodziło o jabber-common.
Mea culpa.

Zbudowałem jabberd(2) i przy próbie instalacji mam:
<output>
file /usr/share/man/man8/sm.8.gz from install of jabberd-2.0-0.b1.1
conflicts with file from package inn-2.3.2-10
Wystąpiły błędy podczas instalacji
</output>

Poza tym z inn-a jest sm w /usr/bin,
a z jabberd w /usr/lib/jabberd.
Może być problem?!?

Pozdrawiam.
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy