Poczatki z PLD ?

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 9 Paź 2003, 15:17:37 CEST

Dnia czw 9. października 2003 13:47, Marek Ciesielski napisał:

> Łatwo przechodzi się na jąderko 2.4 - i tam jest iptables - więcej w
> faq na www.pld-linux.org

No to dzisiaj jak wroce z pracy i bedzie pogoda nieodpowiednia na rower to
zabieram sie za proby. Przygotowalem sobie juz mini-iso plytke pld-rescue 3
browary i mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie. Bede narazie testowal na dysku
1.6GB a Mandrake sobie zostawie na wszelki wypadek.

hmm... na www.pld-linux.org wyglada to tak prosto. No ale nie wiem, pozyjemy
zobaczymy. A jak jest z samym uaktualnieniem systemu ?? Kiedys czytalem, ze
zaczynaja sie jakies problemy z zaleznosciami itp. Jednak poczekajmy az cos
zrobie, wtedy to dopiero zaczne was nekac pytaniami...

> Ja też kiedyś szukałem gotowców - ale życie zmusiło mnie do poznania
> teotrii i praktyki z regułkami iptables - i teraz mam swój skrypcik,
> który wykonuje co _ja_ chcę :)

Ja narazie bede zmuszony skorzystac z gotowcow, bo inaczej mi net nie bedzie
dzialal ;-) Ale w niedalekiej przyszlosci postaram sie zabrac za to i
wreszcie "naumiec" sie pisac regulki do iptables. ;-)

Aha i obiecuje ze jak cos mi sie uda zainstalowac/uruchmic to bede staral sie
pisac dokladnie co i jak robilem. Tylko bede musial wam podrzucic wersje beta
tego opisu byscie sprawdzili merytorycznie i ew. sprawdzili , wniesli
poprawki, poprawki do poprawek a nastepnie zaakceptowali ewentualnie
odrzucili.

> [13:43] [@ciesiel(+i)] [2:#pldhelp(+nst)] [86 nicks (@23 +6 57)]
>
> hm... kłamczuszek :)

Dobra dobra juz wiem ze istnieje #pldhelp ale nie wiem czemu, z uporem maniaka
od wczoraj wchodzilem na #pdlhelp Nie wiem jak to mozliwe robic caly czas
czeski blad ;-)

I jeszcze jedno...
Nie za bardzo mam kogos kto zna PLD (mam jedynie was ;-) ), jedynie w poblizu
sa zapaleni uzytkownicy Windows. Ostatnio ja zapoczatkowalem mode na Linuksa,
bo jak zainstalowalem MDK, to puscilem plotke ze pod Linuksem DivX'y szybciej
chodza i teraz koledzy zaczeli brac ode mnie plytki ;-)

Dzieki i pozdrawiam
Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.