jabber 2.0

grzes grzespt w pf.pl
Czw, 9 Paź 2003, 22:14:36 CEST

Dnia czwartek 09 październik 2003 21:52, Zbyniu Krzystolik napisał:

> nie powinno

Szukam bo myślałem, że będą gdzieś wywołania nie bezwzględne programów,
ale nic nie znalazłem.
Jak narazie zrobiłem zmianę nazwy tego manuala z jabberd w specu,
I próbuje go zbudować.
Jak nie wymyśliłem czegoś głupiego to powinien się zbudowac i
zainstalować.
Jak się uda to spróbuję z kimś pogadać.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |