Poczatki z PLD ?

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 9 Paź 2003, 23:01:58 CEST

Witaj Mateusz,

W Twoim liście datowanym 9 października 2003 (13:53:24) można przeczytać:

> Ja dokomentowywuje to co mi potrzebne w configach pakietu:
> firewall-init-2.99.5-2 w 2.4

Ech... ale mnie zalatwiliscie z tym firewall-init Przeciez mowilem cos
dla poczatkujacego ;-) Wszystko bylo prawie dobrze, zainstalowalem nowy
kernel, iptables i firewall-init. Co dziwne wszystko to udalo mi sie
zrobic przy uzyciu poldka ;-)

No ale odpalam tego firewalla... mysle sobie by odpalic nata, bo
wiecej mi na razie nie potrzeba. Odpalam, a tu nagle widze jakies
kosmosy... Probowalem to jakos skonfigurowac by mi ten nat dzialal,
ale jak mam zasiegnac porady jak mi nat nie dziala. Probowalem takze
shorewalla, ale ten sie wysypal z jakim bledem, probowalem tez skryptu
lutelfirewall, ale ten tez sie wysypywal.

Tak wiec o 23:00 sie poddalem. Odpalilem znowu Mandrake, na szczescie
moje poczatki z PLD zaczelem na innym dysku ;-)

No ale cuz. Klade sie spac, jutro o 5:20 wstaje do pracy a jeszcze do
szkoly trzeba w weekend isc. Mam nadzieje ze jak wroce to znajde
chwilke czasu by ponownie zaatakowac PLD ;-)

Czyli ogolnie
Pawel <-> PLD
  1        1
Dla mnie punkt za Kernel 2.4 (szkoda ze nie SMP, ale jeszcze sie tym
zajme)
Dla PLD punkt za opor w udostepnieniu sieci... a bylo tego wiecej, nie
tylko firewall ;-)

Pozdrawiam
Pawel

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl