HTB - co jest potrzebne?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 10 Paź 2003, 15:57:40 CEST

On Fri, 10 Oct 2003, Stacho Pal wrote:

> Ja mam iproute2-2.4.7.ss010803-10 i kernel-2.2.25-3 i działa jak należy.
> Na kernel-2.2.25-2 też działało.

Faktycznie upgrade do release 10 pomógł, dziękuję!

Drugie pytanie - w końcu użyłem gotowca Pepe i byłoby OK, gdyby nie to że to
jest dostosowane do SDI, a u mnie jest DSL któremu nie jest obojętne w którą
stronę ile danych idzie... Skutek jest taki że wychodzące mam totalnie
zapchane przez osiołki :(

Jakieś sugestie co tam pozmieniać?

Pozdrawiam,
--