[problem] apache + cgi

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 11 Paź 2003, 17:00:16 CEST

Witam.
Czy ktoś orientuje się jaka może być przyczyna, że skrypty cgi nie
pobierają danych wejściowych?
W logach nie ma żadnego błedu, httpd status nie zwraca jeden bład
(123.345.678.123:433     <- IP jest oczywiście inne).

Przykładowy skrypt CGI z książki "Linux Programowanie".

---------------------------------------
#!/usr/bin/perl
print "Content-type: text/plain\n\n";
print "Skrypt testowy\n";
read(STDIN, $bufor_wejsciowy, $ENV{'CONTENT_LENGTH'});
@nazwy_wartosci = split(/&/, $bufor_wejsciowy);
print "Nazwa    Wartosc\n";
foreach $para_nazwa_wartosc (@nazwy_wartosci)
{
        ($nazwa, $wartosc) = split(/=/, $para_nazwa_wartosc);
        $wartosc =~ tr/+/ /;
        print "$nazwa $wartosc\n";
}
print "\n";
---------------------------------------

Próbowałem jeszczwe innych i też nie działają tak jak potrzeba.

W przeglądarce wyświatla się:
--------------------------------

Skrypt testowy
Nazwa	Wartosc

Próbowałem już zastosować się do wskazówek na apache.org ale tam nie ma
takiego problemu inne podobne nie dają efektu.
W google też nie znalazłem nic pomocnego.
Mam nadzieje że ktoś coś wymyśli. Bo nie mam już pomysłu żadnego.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937