could not get free masq entry

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Pią, 10 Paź 2003, 17:48:29 CEST

10 października 2003, 17:42:23, uho napisal:

u> Cytowanie Łukasz Woźniak <wozny99 w poczta.onet.pl>:

> [...]

u> sprawe zalatwia nadanie odpowiednich parametrow z dolna i gorna granica portow
u> przeznaczonych na masq, ale nie pamietam tych parametrow :)

tylko nadanie czym i gdzie?
tak mi sie nasuwa ipmasadm i wlasnie czytam manuala ale jakos nie
widze takich opcji

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl