[Nest] xft, fontconfig

Shining Path shiningpath w o2.pl
Sob, 11 Paź 2003, 11:33:22 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

>zainstaluj xft1

Ale powinien łykać i xft2. Bowiem:

#v+
--with-fontconfig-prefix=PFX  prefix where fontconfig is installed (for Xft2)
--with-fontconfig-exec-prefix=PFX  exec prefix where fontconfig is installed
--with-xft-prefix=PFX    prefix where Xft2 is installed (optional)
--with-xft-exec-prefix=PFX  exec prefix where Xft2 is installed
#v-

Podaję ścieżki i dalej to samo.
Dlaczego fontconfig w ogóle się nie odnajduje? Myślę, że to on tutaj bruździ.
configure szuka czegoś takiego jak _fontconfig-config_ - skad mam to mieć?

Znajomy ma skompilowanego fvwm z xft2, niestety nie na PLD i pomoc z jego
strony jest niemożliwa.

--
Robert Halabowski              http://www.ghnet.pl/~halab
quidquid agis, prudenter agas, et respice finem - Ovidius