[Nest] xft, fontconfig

Shining Path shiningpath w o2.pl
Sob, 11 Paź 2003, 12:08:15 CEST

Artur Frysiak wrote:

>w nowej wersji fontconfig nie ma pliku fontconfig-config a mniejwiecej
>to samo robi "pkg-config fontconfig"
>Na własne potrzeby możesz zrobić sobie:
>cat >~/bin/fontconfig-config <<EOT
>#!/bin/sh
>pkg-config fontconfig $*
>EOT
>chmod +x ~/bin/fontconfig-config

Nie zmienia to mojej sytuacji.
Nawet coś jeszcze do tego doszło:
#v+
checking for fontconfig-config... /home/users/halab/bin/fontconfig-config
checking for Fontconfig - version >= 1.0.1... no
*** Your Fontconfig package version is < 1.0.1
#v-

Nie kumam tego :(

--
Robert Halabowski              http://www.ghnet.pl/~halab
quidquid agis, prudenter agas, et respice finem - Ovidius