poldek> upgrade * -t

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 11 Paź 2003, 18:20:17 CEST

Dnia sobota 11 październik 2003 11:59, grzes napisał:
> Dlaczego tak jest:
> (poldek -n ready)
> poldek> upgrade * -t
> [ciach]
> błąd: 7 niespełnionych zależności
> Wystąpiły błędy podczas instalacji
>
> a:
> (poldek -n ra* -n ready)
> poldek> upgrade * -t
> [ciach]
> błąd: 11 niespełnionych zależności
> Wystąpiły błędy podczas instalacji

Czy ja dobrze myślę?
Dla powyższych przykładów zrobiłem upgreade tylko dla pakietów
związanych z kde (upgreade k*).
Przy próbie instalacji mając jako źródła: ra+general+security+ready,
nie sposób zrobić instalacji nowych pakietów bo poldek dobiera sobie do
zainstalowania niektóre stare pakiety i wywala się na zależnościach.
Jak jedynym źródłem jest ready to wszystko idzie oczywiście dobrze.
Konkludując: przy rozwijaniu zależności poldek czepia się starszych
wersji pakietów mimo, że są nowsze?
To jest to, że nie radzi sobie ze skomplikowanymi zależnościami?

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy