postfix + sasl + mysql (smtp auth z userami w MySQL)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 13 Paź 2003, 05:16:54 CEST

Tak jak w topicu.
Nie działa mi.

Jest 5 rano, mam dosyć, rzygam już tym wszystkim.

Niech ktoś mi napisze jak on to zrobił.. mi kurwa nie działa. googlowałem i
w ogóle.. doszedlem do tego że postfix się łączy, robi ten swój SELECT
crypt FROM users WHERE email="%u@%r" - zapytanie poprawne. Myślałem, że
może nie obsługuje kodowanych haseł, ale na hasłach plain-text też nie
śmiga.

próbowałem na 2 sposoby z tym cyrus-saslem.. albo przez pam i w
/etc/pam.d/smtp wpisy odpowiednie (nie działało nie wiem czemu) albo przez
pw_check = auxprop u auxprop_plugin mysql - też nie działało, z opcjami
podamyni jako mysql_* i sasl_mysql_* w tym /etc/sasl/smtpd.conf

może jutro wyślę trochę logów.. ale ja tego nie rozumiem, czemu to nie
działa.. na jednych ustawieniach w ogóle się łączyć nie chce, na innych
wykonuje zapytania do bazy i dupa blada...

niech ktoś mnie poratuje gotowymi konfigami.

pakiety aktualne z DC. sasl2, postfix2 ... cyrus-sasl-mysql, pam_mysql ..

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - Kubuś Hug Machine.
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl