postfix + sasl + mysql (smtp auth z userami w MySQL)

pyton pyton w glucholazy.net
Pon, 13 Paź 2003, 06:53:35 CEST

witam

>Jest 5 rano, mam dosyć, rzygam już tym wszystkim.
jest 6.45 :)

>Niech ktoś mi napisze jak on to zrobił.. mi kurwa nie działa.
no wiec ja nad saslem + mysql siedzialem z tydzien :), sprawa miala sie tak
ze standardowo sasl nie byl ws tanie odkodowac hasel w moim MySQLu, gdyz
sasl przynajniej w mojej wersji wtedy (2.1.14-0.1) nie osblugiwal cryptmd5
albo md5crypt nie wiem, znalazlem w necie odpowiedni patch i zrobilem sobie
paczke z nim modyfikujac speca, patch nazywal sie
cyrus-sasl-2.1.14_mysql_and_checkpw.patch i wtedy w smtpd.conf w /etc/sasl
dajesz:

mech_list:plain login
password_format: crypt

u mnie dziala bez zarzutow, mozliwe ze najnowszy sasl juz ma to wbudowane
albo wyszle laty innego autorstwa

pozdrawiam