k3b.spec, Ra i RA-branch

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 13 Paź 2003, 15:48:17 CEST

Dnia pon 13. października 2003 15:25, Grzegorz Pietrzak napisał:
> W Ra autoconf nie doskoczył do wersji 2.54

za: http://buildlogs.pld-linux.org/index.php
Wynik szukania 'autoconf' w /ep/rpmqa-ra-i686.txt
autoconf-2.57-6
Na builderach Ra jest autoconf-2.57-6

>a w k3b.spec wymagany jest
> conajmniej taki.
> Wszystko było by dobrze gdyby nie to, że RA-branch k3b też wymaga 2.54
> którego nie da rady w prosty sposób zrobić w Ra.

Ja sobie w prosty sposób zbudowałem autoconfa + co tam jeszcze było potrzeba z
Ra-branch i zainstalowałem. Chcesz, to rób tak samo, ale na własną
odpowiedzialność.

> Musi tak być?
> P.S.
> Spróbuję to przygotować zmniejszając wersję autoconfa w k3b.spec,
> ale czy to się uda?

Nie wiem. mkisofs i cdrecord mi w zupełności wystarczają.

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.