postfix + sasl + mysql (smtp auth z userami w MySQL)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 13 Paź 2003, 18:21:54 CEST

On Monday 13 of October 2003 15:41, pyton wrote:
> hej

> auxprop_plugin:mysql
> pwcheck_method:auxprop
> mech_list:plain login
> password_format: crypt
> mysql_user:MOJ_USERS
> mysql_passwd:MOJE_HASLO
> mysql_hostnames:localhost
> mysql_database:MOJABAZA
> mysql_statement:select password from mailbox where username = '%u@%r'
> mysql_verbose:true

> pokazuje.
> wiec jest sexy :) http://www.glucholazy.net/pyton/patch

respect! :)

uhh, wróciłem z budy, biorę się za nakładanie patcha, oby ruszyło bo już mam
tego dosyć.

wielkie dzięki za pomoc. jak mi się uda to chyba dodam tego patcha do CVSu
no bo przecież to jest wał jeśli ktoś jeszcze się pieprzył z tym tyle co ja
:>>

a w ogóle to nie wiem czemu przez pam --> pam_mysql to nie chciało działać.
hm. sprawdzimy kiedyśtam.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - Kubuś Hug Machine.
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl