postfix + sasl + mysql (smtp auth z userami w MySQL)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 13 Paź 2003, 21:00:09 CEST

On Monday 13 of October 2003 20:56, ZyTeK wrote:
> On Monday 13 of October 2003 15:41, pyton wrote:
> [...]
>
> cholera jasna, no nie mogę sobie poradzić.. daję
> password_format: crypt_trad, niby wszystko ok.. łączy się z bazą,
> zapytanie robi.. ale pozatym dupa. grr. any ideas? bo mi się kończą
> pomysły. Gówno przez pam też nie chce działać. mam w /etc/rc.d/pam.d/smtp
>

> auth     optional       pam_mysql.so host=localhost db=mailsql
> user=mailsql passwd=HASLO table=users usercolumn=email passwdcolumn=crypt
> crypt=1
>
> account  required       pam_mysql.so host=localhost db=mailsql
> [...]

o. właśnie zadziałało.

eh, ja już nie wiem co było nie tak. teraz mam to wyklikane przez
pwcheck_method: saslauthd + pam_mysl i działa. cieszmy się!

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - Kubuś Hug Machine.
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl