qt a psi cvs

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 13 Paź 2003, 21:03:37 CEST

Bawi się ktoś w CVSowe psi (w sensie CVS psi, nie nasz)?
Bo jest problem pod tytułem "animowane obrazki się nie animują, tylko
wyświetlają klatki obok siebie". Ilustracja pod
http://supernet.com.pl/~migo/psi_bad2.png

Problem leży pewnie w QT. Miałem 3.1.2, mam 3.2.1, dalej to samo.
Natomiast gdy zbudowałem qt 3.2.1 konstructem (takie coś do skompilowania
sobie KDE) i z tą biblioteką odpalałem psi to wszystko było ok.
Te animacje psi przechowuje w plikach .png - cała animacja w jednym
pliku.

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --