[OT] Nauka PHP-co zainstalowac+konfiguracja

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 13 Paź 2003, 22:21:05 CEST

Witam!
Jak w temacie- zabieram sie powoli za nauke PHP (juz mam trzy ceglane
ksiegi:-D), ale nie bardzo wiem co powinienem zainstalowac i
skonfigurowac. Chce miec PHP dzialajace na moim domowym kompie w
celach wylacznie programistycznych. Czy ktos mi moze powiedziec co
bede potrzebowal i ew. podesle jakies dzialajace konfiguracje.
Domyslam sie, ze bede potrzebowal Apache i PHP ;-) (tylko co
dokladnie, bo tych pakietow jest w PLD masakrycznie duzo). Bylbym tez
bardzo wdzieczny za konfigi do Apache'a od kogos kto juz uzywa go do
tego o czym pisze.
Z gory dzieki
--
Amen