takie tam - nie bierzcie na serio...

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 14 Paź 2003, 10:59:41 CEST

On Mon, Oct 13, 2003 at 12:08:51AM +0200, Adam Gapiński wrote:
> Ehm, nie jestem zapisany na pld-devil, ale:
> jeśli już tak patrzeć to by-default mamy: niedziałające useradd
> Dlaczego? Bo po instalacji z sieci - jeśli zainstaluję "base" to user
> którego założę przy instalacji nie może się zalogować... bo nie ma basha.
Jestes tego pewien ? Ze nie ma base bash'a ? Bo mnie cos pamięć myli
albo jestem w błędzie, bo jakos ja miałem zawsze bash'a.

useradd działa, ino trza dodac -m, pozatym powłokę możesz wskazac jakiej
ma uzyc. Albo skonfigurowac w /etc/default/useradd.

> Nie czepiam się, ale jeśli w wątku z którego forwardowałem tego maila padają
> argumenty w stylu "używam OOo do edycji /etc/group i co wtedy" to ja
> poproszę, żeby bash był instalowany z "base", bo kurde ciągle o tym
> zapominam...

Oj chyba jest, w sensie jak instalujesz to base ?

> PS. Nie "piję" do nikogo z grupy developerów PLD :)
Piję piwo, a ty  ;-) ?

pozdrawiam
michał abramowicz
--
Cytat dnia z pewnej reklamy:
"Nasze nagrywarki przegrywają tak szybko, jak nasza reprezentacja"