dwa łącza , balancing... nie działa :

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 14 Paź 2003, 15:01:49 CEST

On Tue, 14 Oct 2003, Wiktor R. Braun wrote:

> [...]

> Jeśli wszystko zrobiłeś poprawnie, a sprawdzasz poprzez trace{route,path}
> czy mtr, to możesz widzieć faktycznie pierwsze w kolejce łącze na świat.

Sprawdzałem tak, ale też np. ściągając z kilku komputerów duże rzeczy ze
świata (z proxy, bez proxy, różne kombinacje), zaś IPtrafem sprawdzałem ruch
na eth0 (na tym interfacie są oba łącza, podpięte przez switcha). Ani razu
ruch na eth0 nie przekroczył przepustowości jednego z łącz, więc raczej
balancing nie zadziałał...

> IPs:345:respawn:/bin/nice -n 10 /usr/sbin/iptraf -f -s eth0 </dev/tty11
> IPd:345:respawn:/bin/nice -n 10 /usr/sbin/iptraf -f -d eth0 </dev/tty10
> IPg:345:respawn:/bin/nice -n 10 /usr/sbin/iptraf -f -g </dev/tty9

Heh, konsoli nie ma, serwer siedzi w szafie :)

Tu niestety jest taki problem, że nie mam eth0 i ppp0, tylko wszystko na
eth0. Co gorsza nie ma szans tego zmienić: serwer jest na jakiejś głupiej
płycie co ma 3 sloty PCI, a ma obsługiwać dwie fizycznie oddzielone sieci...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl