HTB gotowiec - pytanie...

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Wto, 14 Paź 2003, 16:29:05 CEST

2003-10-14 napisal(a) Pan(i)

JO> Swego czasu podany tu gotowiec dla HTB wrzuciłem, dostosowałem prędkości do
JO> DSLa... i wszystko działałoby pięknie gdyby nie jeden problem: Otóż
JO> momentalnie siada transfer po sambie do serwera...

JO> Jakieś sugestie? Patrzyłem po HTB-eth0 i wygląda na to że łączność do portów
JO> 137-139 i wszystkich innych w serwerze jest traktowana tak samo...

Zgaduje (nie czytalem dokladnie tego skryptu, co wiecej nawet go nei
przjzalem). Byc moze chodzi o kolejnosc regulek filtrujacych. Sprobuj
ta regulke ktora odpowiada za to zeby ruch w sieci lokalnej (src
192.168.1.1 czy cos takiego) Wrzucic na na koniec regulek
filtrujacych.

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"