HTB gotowiec - pytanie...

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 14 Paź 2003, 22:16:21 CEST

Dnia wto 14. października 2003 15:02, Jacek Osiecki napisał:
> Witam,
>
> Swego czasu podany tu gotowiec dla HTB wrzuciłem, dostosowałem prędkości do
> DSLa... i wszystko działałoby pięknie gdyby nie jeden problem: Otóż
> momentalnie siada transfer po sambie do serwera...
A dostosowałeś prędkość sieci lokalnej ? ;) Tam wpisałem NET_SPEED=8000 (czyli
sieć 10Mbit) - jak masz 100Mbit to wpisz co najmniej 80000 (a najlepiej
wykorzystaj program ttcp do pomiaru tej prędkości.
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277