Lexmark Z33

Mariusz Piotrowski piotrowski24 w gazeta.pl
Śro, 15 Paź 2003, 15:19:54 CEST

On Wed, 15 Oct 2003 14:55:11 +0200
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> zamien /bin/sh na bin/bash w wywolaniu skryptu.

	Dokładnie w tą stronę mój tok rozumowania poszedł, zmiana sh na bash, a
nawet zsh nic nie zmieniła.( w sieci znalazłem informacje że polecenie
whence zostało zastąpione aliasem dla which).
	Polecenia whence nie znalazłem w systemie, więc próbowałem nawet
linkować do which) ( możliwe że robię straszne głupoty:)).
	Krótko mówiąc zmiana powłoki nic nie zmieniła:(

--
Mariusz Piotrowski	piotrowski24 w gazeta.pl

		LRU# 267854

--
Reklama: Promocja jesienna SAS! Zapraszamy na http://www.scandinavian.net/ Bilety lotnicze do 11 miast Skandynawii i USA. Nowy Jork juz od 349 USD + oplaty lotniskowe.