Dyskietki dla PLD 1.1

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 16 Paź 2003, 09:10:19 CEST

Dnia śro 15. października 2003 17:41, Paweł Gołaszewski napisał:

> ech, żeby każdy tak notatki robił i potem raportował... ech...

Po prostu zalozylem sobie segregator z zakladkami... w jednej jest moja nauka
angielskiego, w drugiej nauka Linuksa ;-) Zapisuje sobie tam co mi dziala, co
nie dziala... jakie problemy, przemyslenia.

> fajnie, nowy królik doświadczalny ;)

No tak... dysku narazie nie ma... ale probowalem wczoraj z Ra przejsc na DC.
Wszystko przeszlo prawie dobrze... tyle tylko ze sie system nie uruchomil...
Musialem o czyms zapomniec albo cos namieszac z dyskami, gdyz przy montowaniu
partycji system sie zawieszal. Ogolnie mial problemy za zamontowaniem
partycji....

No ale nie chcialo mi sie kombinowac z tym, wiec sciagnelem sobie nowa
dyskietke instalacyjna i odpalilem z niej instalatora. Wszystko bylo dobrze,
ale... ;-)

Jak wybieralem systemy plikow, to wybralem wszystko jako xfs, a /var jako
raiserfs.

Przy tworzeniu partycji z raiserfs oczywiscie pojawily sie bledy ;-) (xfs
poszlo bez problemow)

Tak to wygladalo:

[...]
Tworze system plikow na partycji /dev/hdc1 (typu reiserfs) [moze to chwile
potrwac ...]
mkreiserfs:unrecognized option '--force'
Usage: [options] device [block-count]

[...]
(qna nie moglem znalesc tej opcji --force, ale byly 3 piwa w organizmie)

*** running mkreiserfx --force --format 3.5 /dev/hdc1 failed.
Something went bad.
Press the [Enter] key.

Tak to wygladalo.... (zmienilem ja na xfs to wtedy bez problemu zadzialalo)
Jednak jak u Ciebie dziala... to sprawdze jeszcze w weekend jak znajde chwilke
wolnego czasu. Moze w przyszlym tygodniu zabiore tego kompa do pracy, bo w
domu mi sie nie chce juz siedziec przy komputerze....

Wiec upewnie sie jak to u mnie faktycznie wyglada. Na wszelki wypadek jeszcze
raz sciagne te dyskietki instalacyjne bo nigdy nic nie wiadomo... moze nie
tej co trzeba uzywalem ;-)
Jak potwierdzi sie ze ciagle u mnie nie dziala... to bede to raportowal... Na
wszelki wypadek sprawdze to tez na innej maszynie.

Pozdrawiam
Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.