Segmentation fault przy odpalaniu KDE, Gnome

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Czw, 16 Paź 2003, 18:49:25 CEST

Witam
Problem jest następujący: Xserwer startuje prawidłowo, ale próba odpalenia
startkde czy gnome-session kończy się segmantation fault. Mogę
uruchomić niektóre programy (np. xmms czy sylpheed) bez menadżera okien,
ale większość nie startuje - naruszenie ochrony pamięci.
Po wczorajszym ugrade wszystko było w porządku, a jedyne co od tej pory
robiłem to odinstalowanie portmapa i zmiana nazwy hosta (nie wiem jaki to
mogłoby mieć wpływ, ale przywrócenie hosta i portmapa nic nie zmienia)
Nie mam pojęcia co mogłem spieprzyć i byłbym wdzięczny za jakąś pomoc
-mogę gdzieś wystawić strace.
Aha i jeszce jedno - system to aktualny NEST i kilka pakietów samodzielnie
budowanych.

--
Grzegorz Sulima

God: What are you doing now?
Arthur: Averting our eyes, oh Lord.
God: Well, don't! It's just like those miserable psalms, always so depressing