PLD 1.1 + cacti

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Pią, 17 Paź 2003, 00:21:55 CEST

> A kto by mi polecił coś *zamiast* mrtg ?
> Bo mam aktualnie taką sytuację, że dedykowana maszyna 2x PIII 500 nie daje
> rady mi i mam load 30... Ktoś może coś polecić?

Uzywam właśnie cacti.
Jest lekkie, łatwe i przyjemne.
Na hostach mam snmp. Tam gdzie potrzebuję dziwnych parametrów,
odpalam przez snmp skrypty shellowe.
Konfiguracja przez WWW wyglądu wykresów, źródeł danych, itp
jest boska. Detekcja zdalnych interfejsów, jeżeli tylko snmp jest odpalone.
Do tego wszystkiego (choć to dla Ciebie nie argument) cacti jest trywialne
w instalacji i konfiguracji.
Doskonale zastąpiło i zcentralizowało mi to, co miałem na lstatach.

Wojtek