Re: Antyaliasing fontów w XFree, Ra.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 17 Paź 2003, 22:46:17 CEST

Mateusz Korniak napisał(a):
[...]
> A przy wszystkich fontach ?
> Bo ja przy większości fontów zamiast części polskich i znaczkach
> specjalnych  albo interpunkcyjnych [1] mam idiotyczny kwadracik :(
Zauważyłem u siebie coś podobnego po upgrajdzie z 4.2.1 z Ra na 4.3.0
zbudowane w swoim czasie z CVS-u. Dlatego na tej stacji na której to
zainstalowałem korzystam z fontserwera z 4.2.1 chodzącego na maszynce
stojącej obok. I dzięki temu kłopotów nie mam. Ale na laptopie przecież nie
będę używał osobnego fontserwera z innej maszyny ;-)
--
Łukasz Maśko                                 ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                    GG:                2441498